Ορθή Εξυπηρέτηση Πελατών – Διαχείριση Παραπόνων
- Home/
- ΠΟΛΥΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ/
- Ορθή Εξυπηρέτηση Πελατών – Διαχείριση Παραπόνων
Ορθή Εξυπηρέτηση Πελατών - Διαχείριση Παραπόνων
Εκπαιδευτής:
Βελισσάριος Βελισσαρίου
Ημερ. Διεξαγωγής
Τρίτη 06/12 - Πέμπτη 15/12
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Ώρες Διεξαγωγής: 09:00 – 12:45
Είδος Μάθησης
Διαδικτυακό / Online
Διάρκεια
14 ώρες
Α) ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΑΝΑΔ (εργαζόμενοι ως μισθωτοί σε εταιρεία) – €268,00
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ – €168,00
ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΣΤΟΣ – €100,00
Β) ΓΙΑ ΜΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΑΝΑΔ (Αυτοτελώς Εργαζόμενοι/Δημόσιοι Υπάλληλοι) – €268,00
Γ) ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ – €100,00
Πρωταρχικός σκοπός της κάθε επιχείρισης είναι η αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της. Σημαντικό ρόλο σε αυτό αποτελεί η σωστή επικοινωνία και ιδιαίτερα η διαχείριση των παραπόνων και η άμεση επίλυσή τους για την όσο το δυνατόν καλύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Mέσα από αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν πώς να εφαρμόζουν όλο και περισσότερο μια πελατοκεντρική προσέγγιση.
Επιπλέον, σκοπός του σεμιναρίου να ενστερνιστούν οι εκπαιδευόμενοι τη σημασία της σωστής ενημέρωσης του πελάτη, να γνωρίσουν τις αποτελεσματικές τεχνικές διαχείρισης των δυσαρεστημένων πελατών και να μάθουν τους τρόπους της σωστής εξυπηρέτησης.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
Διευθυντές/ντριες,
Βοηθούς Διευθυντές/ντριες,
Διευθυντές/ντριες Πωλήσεων και Μάρκετινγκ,
Λειτουργούς για Εξυπηρέτηση Πελατών
Τμηματάρχες που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες.
Στο τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος οι Εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:
Εστιάζουν απόλυτα στην έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης και της διαχείρισης δυσαρεστημένων πελατών
Αναγνωρίζουν και να επιλύνουν ένα πρόβλημα πριν εξελιχθεί σε παράπονο
Αντιλαμβάνονται ξεκάθαρα τις ανάγκες των ανθρώπων τους οποίους εξυπηρετούν
Χειρίζονται αποτελεσματικά δύσκολους πελάτες
Υιοθετούν στην πράξη καινοτόμους και σύγχρονους τρόπους εξυπηρέτησης των πελατών που διδάχθηκαν με στόχο τη βελτίωση της Ποιότητας Εξυπηρέτησης προς τον Πελάτη
Εκτιμούν στην πράξη τη σημασία της ποιοτικής εξυπηρέτησης του πελάτη με στόχο την Ενίσχυση της Παραγωγικότητας και της Ποιότητας Εξυπηρέτησης
Αναθεωρούν λανθασμένες ή απαρχαιωμένες στάσεις αναφορικά με την εξυπηρέτηση πελατών που χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν
Να συνειδητοποιούν στην πράξη τη σημαντικότητα εφαρμογής καινοτόμων τρόπων εξυπηρέτησης του πελάτη με στόχο την ενίσχυση της Παραγωγικότητας και της Ποιότητας Εξυπηρέτησης
Με τη λήξη του προγράμματος θα απονεμηθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης του “Velissariou Training Center”.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ
Velissariou Training Center
700 77 277
info@velissariou.com.cy
Share this course:
Πρόσφατοι Συμμετέχοντες:
Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης (Απογευματινό Τμήμα) – Επίπεδο ΣΕΠ CYQF/EQF5, Διαδρομή 1
This will close in 0 seconds