ΟΡΘΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Αλήθεια, εχει πάντα δίκιο ο πελάτης;
Πώς μπορώ να κάνω έναν πελάτη να γίνει επαναλαμβανόμενος πελάτης;
Πώς μπορώ να κερδίσω την εμπιστοσύνη του πελάτη κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης;
Αν είστε πωλητής B2B ή B2C ή είστε στο λιανεμπόριο ή στον τομέα παροχής υπηρεσιών ή απλά στην εξυπηρέτηση πελατών, έχουμε διαμορφώσει ένα εξειδικευμένο σεμινάριο το οποίο θα σας βοηθήσει να μετατραπείτε από καλό σε επιτυχημένο πωλητή:
– Πώς να υποδεχτείτε εγκάρδια το νεοεισερχόμενο υποψήφιο πελάτη;
– Πώς να εξοικειωθείτε και να ακολουθείτε πιστά τα βήματα της ορθής εξυπηρέτησης πελατών;
– Πώς να διαχειριστείτε παράπονα πελάτη;
– Πώς να μάθετε να ξεχωρίζετε τον καλό υποψήφιο πελάτη; Και τέλος
– Πώς να υιοθετήσετε ένα σύστημα διαχείρισης πελατών το οποίο θα φέρει περισσότερες και καλύτερες πωλήσεις;
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές και Λειτουργούς Εξυπηρέτησης Πελατών.